Elektrifikacija za Škodo postaja vse pomembnejša, a ste jo začeli razmeroma pozno.

Mislim, da začenjamo v pravem času, saj se je povpraševanje po okolju bolj prijaznih tehnologijah šele začelo povečevati. Seveda pa je elektrifikacija najboljši način, da zmanjšamo izpuste ogljikovega dioksida in se približamo zahtevam znotraj Evropske unije.

Octavia je na voljo z dvema priključnima hibridoma, ki sta podobna po moči. Zakaj ste enega poimenovali s kratico RS, ki je sicer rezervirana za najbolj športne škode?

Octavia RS je od nekdaj praktičnost in vsakodnevno uporabnost združevala s športnostjo, a nikoli ni bila pravi športni avto. Veseli nas, da je zdaj RS na voljo tako z bencinskim in dizelskim motorjem ter kot priključni hibrid, katerega skupna moč je zajetnih 225 konjev.

Kdaj lahko pričakujemo popolnoma električno gnano octavio?

V bližnji prihodnosti zagotovo še ne.

Nedavno ste predstavili električni športni terenec enyaq, kakšni so načrti?

Avto mi je všeč. Pred dvema letoma sem bil še skeptičen, ali bodo električni avtomobili v Evropi uspešni, zdaj pa je ljudi, ki si jih želijo, iz dneva v dan več. Zato se za prihodnost ejyaqa ne bojim. Prvi odzivi potencialnih strank in tudi medijev so pozitivni.

Škodi gre znotraj skupine Volkswagen izjemno. Lahko nekoč prehitite tudi Volkswagen?

Dobro vprašanje. Smo boljši in boljši, toda med znamkama je velika razlika, saj Volkswagen proda občutno več avtomobilov kot jih Škoda. Se pa strategija celotnega koncerna nekoliko spreminja, vse pomembnejši postajajo trgi, kot so kitajski, indijski in ruski.

Zdi se namreč, da najnovejše tehnologije najprej vgradijo v volkswagne, šele kasneje v modele drugih znamk znotraj koncerna.

To je le delno res, odvisno od posamičnega modela. Naše stranke imajo drugačne vrednote kot Volkswagnove. Sodobne tehnologije so nam na voljo, na nas pa je, da se odločimo ali jih bomo uporabili in kdaj. Vsaka tehnična rešitev seveda veliko stane, stranke pa so tiste, ki se odločijo, ali jo bodo zaradi višje cene sprejele. Ko smo predstavili novo octavio, smo v njo vgradili vse najsodobnejše tehnološke dobrote, ki so bile na voljo. Seveda pa so nekatere rešitve sprva bolj primerne za vgradnjo v premijske znamke, kot sta Audi in Porsche. maš