Nekoč davno, ko smo še znali sami kaj izdelati, smo tekmovali z največjimi. Ko se je tako na jugoslovanskem trgu pojavila Coca-Cola, so v Slovenijavinu naredili Cockto, nevarno tekmico slavni ameriški znamki: če bi Jugoslavija imela denar, ambicije in geostrateške kapacitete, bi, bogme, danes svet pil Cockto. Na valu uspeha s Cockto so na primer v splitskem Dalmacijavinu sčarali gazirano oranžado Pipi, imenovano po »Pipi Dugoj Čarapi« (Piki Nogavički). Za kar se je – zaradi velikanske priljubljenosti svoje majhne junakinje v Jugoslaviji – švedska pisateljica Astrid Lindgren povsem odrekla nadomestilu za avtorske pravice.
Povsem nepričakovano so Dalmatinci Slovence premagali tam, kjer se je najmanj pričakovalo: na področju marketinga. Pipi je tako postala znana, ko se je v reklami pr...
V Nemčiji se ga ponekod še vedno občasno bere v šolskem čtivu, preostali del sveta pa se ga že zdavnaj niti ne spominja več. Tako temeljito pozabljen...
V vseh dalmatinskih otroštvih obstaja časovna črna luknja – čas od dveh do petih popoldne, vsak dan, vsak jebeni božji dan od dveh do petih, tri ure,...