Bil je vsejugoslovanski avto, saj so električne komponente zanj proizvajali v Novi Gorici, dele notranjosti v Splitu, zavore v Varaždinu, motorne dele v Banjaluki, varnostne pasove, ogledala in ključavnice na Ohridu, končna proizvodnja pa je potekala v Kragujevcu.

3,48 m je bila dolžinska mera yuga, prvega samostojnega Zastavinega avta, ki ni bil narejen po licenci kakšnega fiata.

794.428 yugov so izdelali med letoma 1980 in 2008, zadnji so bili opremljeni tudi s centralnim zaklepanjem, električnim pomikom stekel in klimatsko napravo.

Moj prvi avto je bil yugo, tisti »ta močan«, 55 s priponko A. Če se prav spomnim, je črka A pomenila, da gre za model, namenjen izvozu v Ameriko. Vsaj tako so nam rekli ob nakupu in vse skupaj podkrepili s tem, da je bila serija teh avtomobilov na poti čez lužo, a je ladjo zajela nevihta in je vse avtomobile dodobra 'zalilo' morje, zato so jih vrnili k nam. Prodajali so jih po ugodni ceni, po načelu videno – kupljeno. Kupil ga je tudi moj kolega in kmalu ugotovil, da so sovoznikova vrata zavarjena in se jih sploh ne da odpreti. Miroslav Grbić, nekdanji lastnik

Z mostu ga je odpihnil veter

Poslovnež Miro Kefurt je bil prepričan, da lahko z yugom naredi velik posel tudi v ZDA, kamor so prve ladje z »dragocenim« tovorom priplule leta 1985, potem ko so rdeče obarvani avto leto prej predstavili v Los Angelesu. Za tamkajšnje razmere je bil poceni, zanj je bilo treba odšteti le 3990 dolarjev, obljubljali so 10-letno garancijo ali 100.000 prevoženih milj, skupno so jih do leta 1992 dostavili 141.651. Postal je tarča posmeha in negativnih kritik, za slabo reklamo je poskrbela tudi nesreča leta 1989 na mostu Mackinac v Michiganu, v kateri je umrla 31-letna voznica Leslie Ann Pluhar. Njenega yuga je med vožnjo zaradi močnega vetra prekopicnilo čez slab meter visoko ograjo.

1989. leto je najboljše v zgodovini prodaje, saj so jih kupcem predali 200.000. Nekaj jih je imelo tristopenjski samodejni menjalnik.

138 km/h je bila največja hitrost yuga 55, katerega moč motorja je bila 55 konjev. Bil je eden najpočasnejših avtov tistega časa.

3 vrata je imel običajni yugo, naprodaj je bil tudi kot kabriolet z enim parom vrat.

13,56 s je bil pospešek do stotice različice GVX, ki so jo prodajali kot bolje opremljeno in športno, saj je imela 1,3-litrski motor.