Devet, osem, sedem… so kroge do konca dirke, ko se je zdelo, da bo to le še ena izmed ne preveč atraktivnih, monotonih predstav svetovnega prvenstva formule ena, zdolgočaseni odštevali gledalci pred televizijskimi zasloni. A če kdaj, se je tistim, ki so vztrajali do konca, to izplačalo tokrat, saj je v zadnjih krogih prišlo do nenadejanega zapleta. In to dvojnega. Najprej se je v 50. krogu od skupno 52 guma preluknjala vso dirko drugouvrščenemu Mercedesovemu dirkaču Valtteriju Bottasu, ki se je komajda še privlekel do boksa, vseeno pa na razpredelnici zdrsnil toliko, da je z 11. mestom ostal brez točk. A prava drama je šele sledila. Malce kasneje, v zadnjem krogu, je namreč pnevmatika popustila še Bottasovemu moštvenemu kolegu in dotlej vseskozi vodilnemu Britancu Lewisu Hamiltonu. In začelo se je napeto odštevanje v slogu zgornjega, le da so Hamiltonu iz boksa sporočali prednost v sekundah, ki jo je v zaključku s počasno vožnjo s predrto pnevmatiko še držal pred najbližjim zasledovalcem Maxom Verstappnom iz Red Bulla.

»Devet, osem, sedem… sem slišal v zadnjih trenutkih, ko me pred sklepnima dvema ovinkoma moj bolid skorajda ni več ubogal. Takrat mi je bilo jasno, da je Max že res zelo blizu, čeprav sem imel, ko je prišlo do nezgode, pred njim že res lepo prednost. V karieri se mi kaj podobnega še ni zgodilo, v zaključku se mi je skoraj ustavilo srce. Tokrat sem imel res srečo,« je po dirki, po kateri si je najprej nejeverno in odkimavajoč z glavo ogledal škodo na pnevmatiki, povedal Lewis Hamilton, ki je v Silverstonu zmagal šestič na zadnjih sedmih dirkah in skupno sedmič, hkrati pa je v tej sezoni na četrti dirki vknjižil tretjo (zaporedno) zmago. »A ta je resnično nekaj posebnega. Do zadnjega kroga so se pnevmatike držale izjemno dobro, nanje sem pomislil šele, ko sem slišal za Valtterijevo smolo. In ko sem videl, da se je podobno zgodilo tudi meni, ko je pnevmatika ob koncu začela odstopati od platišča, sem lahko le še molil, da bom prišel do cilja in ne bom prepočasen,« je še dodal Hamilton nekaj trenutkov za tem, ko se je omenjeno odštevanje končalo pri številki šest.

A skoraj zagotovo bi se kar nekaj prej in bi Max Verstappen v zaključku dirke brez težav švignil mimo njega, če se ne bi Nizozemec dva kroga pred koncem ustavil v boksih, da bi zamenjal pnevmatike (da, te so tokrat res igrale ključno vlogo), s katerimi je nato postavil najhitrejši krog in tako dobil dodatno točko. No, če bi seveda njegove gume zdržale. »Po eni strani sem zadovoljen, po drugi razočaran. Tudi moje pnevmatike že kakih deset krogov pred koncem niso bile videti najbolje in z moštvom smo po radiu že premlevali različne možnosti. Ko je guma počila Valtteriju, nisem več želel tvegati, a bi bilo nemara bolje, če vseeno bi. Kljub temu pa moram biti zadovoljen z drugim mestom, to je za nas zelo dober rezultat,« je po dirki povedal Max Verstappen.

Da dirka do zadnjih dramatičnih dogodkov ni bila povsem monotona, je v prvem delu dvakrat poskrbel varnostni avtomobil. Najprej je na stezo zapeljal že v tretjem krogu po trku Kevina Magnussena in Alexandra Albona, drugič pa je dominacijo Mercedesovih dirkačev, ki sta sicer vseskozi večala prednost pred zasledovalci, prekinil v 14. krogu po nesreči in odstopu Danila Kvjata. Takrat sta Hamilton in Bottas prej od prvotnih načrtov zamenjala tudi pnevmatike, kar se torej ni izkazalo za najboljšo potezo.

Že to nedeljo bo v Silverstonu še ena dirka, s katero bodo obeležili tudi 70. obletnico svetovnega prvenstva. Prva dirka formule ena za svetovno prvenstvo je bila leta 1950 (13. maja) namreč prav VN Velike Britanije na omenjenem dirkališču, tej pa se bodo torej poklonili s posebno dirko, tako imenovano 70th Anniversary Grand Prix.