Čeprav je Donald Trump za objavo samo dveh polminutnih oglasov v polčasu nedavne končnice prvenstva v ameriškem nogometu z desetimi milijoni dolarjev porabil polovico zneska, ki ga je v vsem lanskem letu namenil za kampanjo na Facebooku, televizijski oglasi najverjetneje niso več odločilni za izid ameriških in marsikaterih drugih volitev. Težišče boja za naklonjenost volilcev se je v drugi polovici prejšnjega desetletja preselilo v družbene medije, z vsemi stranskimi učinki, ki so posledica dejstva, da ti mediji še vedno niso regulirani, ampak si pravila igre v pretežni meri določajo sami.
(Foto: Reuters)
Bralo se je kot Razodetje. Družbeni mediji, pravzaprav zamišljeni kot družabna omrežja, naj bi ponesli sporočila svobode in demokracije, »ljudje, ki jim je bila sku...
Ameriška policija in še nekatere agencije uporabljajo sporni program za prepoznavanje obrazov, ki fotografije črpa s spleta. Z njim so močno ujezili...
Twitter je v petek sporočil, da je blokiral okoli 88.000 računov na svojem družbenem omrežju, ki jih je Savdska Arabija uporabljala za manipuliranje...