Analiza 403 mest, v katerih je TomTom meril gostoto prometa, je pokazala, da mumbajski prebivalci zaradi prometnih zamaškov v avtu preživijo kar 65 odstotkov več časa, kot bi bilo potrebno. Ždenje v zastojih voznikom tega mesta vsako leto vzame 8 dni in 17 ur časa. Mumbaj je tako še pred Bogoto, Limo, Delhijem in Moskvo zasedel prvo mesto na lestvici mest z najgostejšim prometom. Zaradi številnih prometnih zamaškov, za katere so ob veliki gostoti vozil krive tudi slabe ceste, so tudi vozniki v mestu precej nestrpni. Trobljenje je tako del vsakodnevnega voznikovega rituala, ki naj bi ga hitreje spravilo na cilj, pa ga ne. Namesto tega so v mestu zaradi hupanja zaznali velik porast zvočnega onesnaževanja. Mestne oblasti bi zdaj želele največje indijsko mesto, ki nikoli ne spi, narediti nekoliko manj glasno. Policija se je domislila pilotnega projekta discipliniranja voznikov. Na nekaj ključnih križiščih je namestila posebne semaforje, ki so povezani z merilcem glasnosti zvoka. Če nestrpni vozniki med tem, ko jim semafor odšteva sekunde do spremembe rdeče luči v zeleno, pretiravajo s trobljenjem, morajo čakati še malce dlje. Kajti če trobljenje preseže 85 decibelov, se odštevanje poldrugo minuto trajajoče rdeče luči začne znova. »Kar trobite, če vas ne moti, da boste čakali še malo dlje,« se izpiše na tablah semaforjev, potem ko se odštevanje spet začne od začetka. Na zadovoljstvo policistov in pešcev so vozniki vedno znova debelo gledali, kako se je pod zvoki njihovih trobelj ždenje pred semaforji še podaljšalo. Prvi rezultati poskusnega projekta so spodbudni. Policija v Mumbaju ga bo zdaj preizkusila še v drugih križiščih, zamisel pa so pograbili tudi v drugih indijskih mestih, kjer že preizkušajo nove semaforje.