Železniška povezava med Srbijo in Kosovom je obstajala do 90. let prejšnjega stoletja, ko je bilo Kosovo v nekdanji Jugoslaviji še avtonomna pokrajina Srbije. Avtocesto med Srbijo in Kosovom bi bilo medtem treba zgraditi na novo. Dpa kot najprimernejšo možnost omenja okoli 120 kilometrov dolgo povezavo iz kosovske prestolnice Priština do Niša na jugu Srbije, kjer bi se ta avtocesta lahko povezala z že obstoječo.

Na slovesnosti v Münchnu sta bila prisotna srbski in kosovski predsednik Aleksandar Vučić in Hashim Thaci ter posebni odposlanec ZDA za Srbijo in Kosovo Richard Grenell. Ta je poudaril, da želi spodbuditi dialog med Beogradom in Prištino, pri čemer bi se osredotočili na gospodarski razvoj in ne na politične vidike. To naj bi bilo tudi povabilo podjetjem v ZDA in Evropi, naj pridejo v regijo.

Januarja je delegacija srbskega gospodarskega ministrstva z Lufthanso v Berlinu podpisala pismo o nameri za vnovično vzpostavitev letalske povezave med Beogradom in Prištino. To naj bi bil simboličen korak k vzpostavitvi letalske povezave med prestolnicama Srbije in Kosova, ki je bila ukinjena pred 21 leti v času konflikta na Kosovu, ki je nato privedel tudi do zračnih napadov na takratno Zvezno republiko Jugoslavijo. Vnovična vzpostavitev linije bi olajšala potovanja prebivalcem ter približala mesti, hkrati pa letališču v Beogradu prinesla več tisoč potnikov ter koristila tudi gospodarstvu.