»Sezona se je že začela in sem zelo zadovoljen. Takšnega začetka še nisem imel, vedno sem se lovil na pripravljalnih tekmah. Honda je pripravila res dober motor, prvi pokazatelji so res dobri. Začelo se bo zares in komaj čakam. Vem, na čem moram še delati, treniral bom na polno in bom stoodstotno pripravljen na prvo tekmo,« je na današnji novinarski konferenci krovne zveze AMZS dejal najboljši slovenski dirkač.

Letos ima novega sotekmovalca, Avstralca Mitcha Evansa, s katerim sta se v pripravljalnem obdobju izkazala za zelo močno navezo. Dobila sta vse tri dirke odprtega italijanskega prvenstva, Gajser dve. »Je vrhunski voznik, kar je pokazal že v MX2. Zdaj imamo v Hondi HRC dva vrhunska voznika in pred nami je res dobra sezona,« je o novostih v svoji ekipi dejal Gajser.

Pojasnil je, da ne sme razkrivati preveč skrivnosti novega motorja, je pa nakazal, da gre za povsem nov dirkalnik. »Takoj sem se na njem počutil domače. Novo je vse, od A do Ž. Ko uživaš in se imaš dobro, pridejo tudi rezultati,« razmišlja svetovni prvak in dodaja: »Nikoli ni tako dobro, da se ne bi mogel še izboljšati. Tudi kot svetovni prvak se lahko še izboljšaš.«

Sezona se bo začela 1. marca v Matterley Basinu v Veliki Britaniji, kar pomeni, da prvič po več letih karavana sezono začenja v Evropi. Na koledarju SP je 20 dirk, od klasičnih, tudi italijanskih, kjer se zaradi svojih navijačev počuti kot doma, pa do novih, kot sta Džakarta ali poligon KymiRing na Finskem.

»Sezona bo zelo naporna, veliko tekem nas čaka. Začenjamo v Evropi, kar je malo čudno. Upam, da bo marca v Angliji v redu, vreme zna biti čudno. Cilj pa je seveda ubraniti naslov svetovnega prvaka, dal bom vse od sebe, da mi to uspe. Poleg tega pa bi rad užival in vozil sproščeno, tako da lahko vozim zelo hitro,« je načrte razkril lani najboljši na svetu. Poleg SP bo odpeljal še dve dirki za DP, v načrtih ima Orehovo vas in Slovenske Konjice, več pa mu zgoščen koledar SP ne bo dovoljeval.

Poleg Gajserja bo na SP nastopal še Jan Pancar, ki je že lani opozoril nase v razredu MX2. Zdaj bo skušal nastope v tem razredu še nadgraditi, poškodba zapestja je že preteklost, v prihodnosti pa ga čaka dirkanje z novo ekipo in novim motorjem. Zdaj bo na KTM, prej je dirkal z Yamaho.