Tekme, na katerih igra košarkar Luka Dončić, so močno vplivale na prepoznavnost Slovenije v ZDA in po svetu, kar bo naša država izkoristila.

V sklopu sodelovanja med petimi uporabniki blagovne znamke I Feel Slovenia, to so urad vlade za komuniciranje, Slovenska turistična organizacija, agencija Spirit Slovenija, Turizem Ljubljana in ministrstvo za zunanje zadeve, z NBA-moštvom Dallas Mavericks bo znamka izpostavljena na njihovih 20 domačih tekmah, desetih v letošnji sezoni in desetih v prvem delu prihodnje sezone do konca leta. Vrhunec bo 11. marca na tekmi Dallasa proti Denverju, ko bo tako imenovan I Feel Slovenija večer, naslednji dan bo sledila poslovna konferenca Texas feels Slovenia.

»Gre za sodelovanje v letu 2020, ko bo na 20 izbranih tekmah na panojih v dvorani napis I Feel Slovenija, 11. marca pa bodo potekale tudi druge aktivnosti. Slovenija bo predstavljena kot znamka in destinacija, ki je zaradi Luke Dončića postala izjemno prepoznana. Vrednost partnerstva ne presega 100.000 evrov, kar je zelo ugodna ponudba Dallasa. V klubu so zelo kooperativni. Vedo, kaj pomeni in kaj jim prinaša Dončić. Upam, da se bo partnerstvo v prihodnje še nadgradilo,« je povedal Tomaž Ambrožič, direktor agencije Sport Media Focus, ki predstavlja interese Dallasa v Sloveniji.

Na poslovni konferenci bodo Slovenijo poslovnim partnerjem in medijem predstavili kot trajnostno zeleno destinacijo za petzvezdična doživetja. V Dallasu bodo organizirali tudi turistično delavnico, na kateri bo sodelovalo 15 podjetij iz Slovenije in 40 iz ZDA.