Podjetja naj v primeru, da jim poslovni partner iz tujine po elektronski pošti sporoči novo številko bančnega računa, to vedno preverijo po telefonu, telefaksu ali osebno, saj gre lahko za goljufijo, opozarjajo v nacionalnem odzivnem centru za kibernetsko varnost Sicert. Kot so sporočili, v zadnjem času opažajo povečano število spletnih goljufij vrivanja v poslovno komunikacijo, imenovanih man-in-the-email ali business email compromise, katerih žrtve so predvsem podjetja, ki poslujejo s tujino. Goljufi nekomu od zaposlenih ukradejo geslo za službeno e-pošto, se prijavijo v njegov spletni vmesnik, v njem nastavijo svoj e-naslov za posredovanje vse prejete pošte in spremljajo komunikacijo, s čimer pridobijo podatke o poslovnih partnerjih in načinu komunikacije. Ob izmenjavi faktur pa v njej zamenjajo številko bančnega računa, so opisali. Tak napad je po njihovih navedbah težko zaznati, saj spremenjeno sporočilo velikokrat ne vsebuje sumljivih znakov, da bi lahko prejemnik zaznal prevaro. Ti napadi so zato praviloma tudi uspešni. Da je nekaj narobe, se namreč običajno posumi šele, ko plačano blago ni dostavljeno ali pa poslovni partner opozori, da faktura ni plačana. sta