Octavia je trenutno številka 1 znotraj znamke, a jo vse bolj lovijo športni terenci, ki so prodajni hit. Je njen primat ogrožen?

V prihodnjih dveh do treh letih bomo s športnimi terenci ustvarili približno 40 odstotkov vse prodaje, a smo hkrati tudi prepričani, da bo octavia srednjeročno gledano še vedno model, ki se bo najbolje prodajal. Naša proizvodne zmogljivosti so trenutno polno zasedene, bi pa lahko octavij prodali še več.

Avtomobili znamke Škoda postajajo v Evropi vse bolj priljubljeni. Se lahko zgodi, da bo nekoč Škoda premagala Volkswagen, ki je sicer številka ena znotraj koncerna?

Volkswagen proda pet- do šestkrat več avtomobilov kot Škoda, zato to vprašanje ni na mestu. Trg je dovolj velik za vse znamke, konec koncev bo letošnja prodaja po svetu dosegla 80 milijonov enot, do leta 2030 pa celo 100 milijonov. Seveda pa si pri Škodi želimo, da bi si odrezali še večji kos torte. S sestrskimi znamkami nismo konkurenti, za nas je pomembnejša konkurenca, ki vlada zunaj koncerna. Čaka nas še veliko dela.

Nova octavia na prvi pogled deluje kot pomanjšani superb. Ste to naredili namenoma?

Octavia in superb nista konkurenta, je pa res, da octavia predstavlja zgornji del svojega segmenta, tako po velikosti kot tudi prestižu. Njene dimenzije so resnično zajetne, zato ne čudi, da ima v razredu največji prtljažnik. Povpraševanje po superbu je povsod veliko, zato smo veseli, da ga imamo v prodajni paleti. Seveda pa octavia nagovarja širši del kupcev, ne nazadnje je tudi cenejša od superba.

Volkswagen bo v prihodnjih letih veliko stavil na elektrificirana vozila, podobno razmišljate tudi pri Škodi?

Seveda, bo pa elektrifikacija vseh modelov potekala postopoma. Še letos sta kupcem na voljo superb kot priključni hibrid in povsem električni malček citigo, hibridna različica pa bo seveda na voljo tudi pri octavii. Elektrifikacijo bomo nadaljevali tudi prihodnje leto. Trenutek za vstop na ta trg se nam zdi pravi, infrastruktura je boljša kot pred leti, tudi cene baterij so nižje, dosegi pa večji.

Imam občutek, da nekoč med rapidom in octavio ni bilo tako velike razlike, kot je danes med scalo in octavio.

To smo naredili namenoma in je del naše marketinške strategije. maš