Velika nagrada Mehike v Ciudadu de Mexicu, ki je bila zdaj nekaj časa celo pod velikim vprašajem in je bilo veliko možnosti, da izgubi organizacijo dirk, dirkače postavlja pred veliko zanimivih vprašanj. Visoka nadmorska lega in s tem redkejši zrak potegneta za seboj precej drugačne nastavitve od pričakovanih. »Steza ima veliko dolgih in hitrih ravnin, kar bi moralo govoriti v prid nastavitvam na čim manjši aerodinamični upor. A ker je zrak zelo redek, krilca v tem primeru ne bi dovolj učinkovito opravljala svojega dela, torej moramo tukaj voziti s precej bolj 'agresivno' aerodinamiko,« je povedal Lewis Hamilton. Kar 2200 metrov nadmorske višine pod velike obremenitve postavlja tudi pogonske enote, vseeno pa ta primanjkljaj moči v dobi turbomotorjev ni tako velik kot nekoč pri atmosferskih klasičnih motorjih.

Zaradi hitrosti na dolgih ravninah ravno Hamilton ne pričakuje najboljšega rezultata, podobno meni vodja ekipe Mercedes Toto Wolff: »Mehika je za nas ena najtežjih dirk in na njej bomo težko konkurenčni. Zasnova našega dirkalnika je taka, da smo letos na dolgih ravninah počasnejši od Ferrarija, mogoče celo od Red Bulla, to pa je na 4,3 kilometra dolgi stezi več kot pomembno. Zato bomo skušali minimizirati škodo in odnesti čim več točk.« Torej sta tako oba Ferrarijeva dirkača kot tudi Max Verstappen, ki je tukaj dvakrat že zmagal, med absolutnimi favoriti. Kar pa ne pomeni, da je zmaga že v žepu katerega od njih. Ferrari se namreč še vedno ubada s slabšim oprijemom v ovinkih in tukaj bi lahko rdeči izgubljali veliko več časa, kot pa bi ga lahko pridobili na dolgih ravninah.

Hamilton sicer lahko že na tej dirki šestič postane svetovni prvak, a možnosti za to ni ravno veliko. Britanec mora namreč zmagati, Bottas kot najbližji zasledovalec pa ne sme dirke končati na stopničkah. Če Hamilton dirke ne konča med prvimi tremi, si Bottas lahko privošči celo odstop in odločitev o prvaku še ne bo dokončna. Hamilton mora na tej dirki osvojiti vsaj 14 točk več kot Finec, glede na pričakovano formo Mercedesa na tej stezi pa ne prvi ne drugi ne sodita v najožji krog favoritov.

»Vseeno mi je, kje se bo odločila sezona. Mogoče to ne bo v Mehiki, bo pa kje drugje. Zame bo najpomembnejše, da se bo odločilo v mojo korist, mar ne?« je o preračunavanju dejal Lewis Hamilton. Kar pomeni, da bi moral v nadaljevanju sezone Bottas odpeljati res odlične dirke, pri tem pa računati na Hamiltonovo smolo. Omeniti je treba še en jubilej. Stoto dirko bo odpeljal dirkač Haasa Kevin Magnussen, a ima ta podatek majhno lepotno napako. V resnici bo to njegov 99. start, saj na dirki za VN Avstralije leta 2015 ni startal, ker je moral zaradi tehnične napake odstopiti na poti do startnega mesta.