Če kaj obvladajo pri Volkswagnu, potem obvladajo čas. Ni malo modelov iz njihovih proizvodnih dvoran, ki tako zvesto sledijo izročilu, od hrošča dalje, eden posebnih predstavnikov te filozofije pa je vsekakor golf. Avtomobil piha na dušo kupcem ravno tam, kjer se jih najbolj prime. In z vsako novo generacijo doda nekaj malega, nekaj novega, nekaj dovolj drugačnega, a sočasno dovolj znanega, da kupcev ne zapelje na področje ugibanj. Kako bi si drugače razložili, da z istim imenom že 45 let nagovarja trge po Evropi in še kje, v garaže pa ga je zapeljalo 35 milijonov zadovoljnih kupcev?

Z nekaj osvežitvami, manj pri zunanjem videzu, a s toliko več pod pločevino, so v Wolfsburgu naredili novega golfa osme generacije. In to kakšnega! Povsem upravičeno Nemci pravijo, da je vsaka generacija golfa po svoje gonilo in odraz časa, zato še danes velja za (pra)merilo v avtomobilski industriji.

Novi golf je torej še bolj sodoben, še bolj povezljiv in še bolj elektrificiran. Dimenzijsko ni doživel večjih sprememb, saj v dolžino meri 4,28 metra, kar je dva centimetra več kot pri predhodniku, medosna razdalja pa z 2,64 metra ostaja enaka in obeta spodobno prostornost na zadnjih sedežih. Zaradi še bolj optimalne oblike in detajlov je zračni količnik upora zdaj 0,275. Volkswagnov glavni oblikovalec Klaus Bischoff je tako povedal, da je novi golf na eni strani športnik, ki z lahkoto obvladuje vsakdanjik, pri tem pa ni izgubil niti enega gena svoje bogate DNK-zapuščine, torej daje domačnost in tisto, kar kupci tudi sicer pričakujejo. In dejansko je, ko sedeš vanj, tako kot bi se srečal s starim prijateljem, ki je sicer zamenjal obleko, ne pa tudi značaja. Pričaka te cela kopica novosti, ki bodo zahtevale nekaj privajanja, ko pa se ga navadiš, imaš občutek, da ga poznaš cela desetletja.

Za pogonske sisteme bi lahko rekli, da so posledica revolucije v tej evoluciji avtomobila. Tako bodo za pogon skrbeli bencinski, dizelski, plinski, blago hibridni in priključni hibridni pogoni. V primerjavi s predhodnikom jim je tako uspelo zmanjšati izpuste ogljikovega dioksida pri dizelskih motorjih za do 17 odstotkov, pri bencinskih motorjih TSI pa z blago hibridno tehnologijo za do 10 odstotkov. Golf bo na voljo s kar petimi hibridnimi pogoni. V kombinaciji z bencinskim agregatom eTSI bo ponudil tri 48-voltne blagohibridne pogone z močmi 81, 98 in 110 kilovatov (110, 133 in 150 konjev), kot priključni hibrid pa bo na voljo z dvema močema, in sicer s 150 kW (204 KM) ter kot GTE s 180 kW (245 KM).

V vsakem primeru komaj čakamo, da omenjeno poenostavljeno delovanje in upravljanje preskusimo v praksi in prometu. Kar se bo zgodilo že januarja ali februarja prihodnje leto, ko bo novi golf zapeljal tudi k nam.