Dizajn logotipa vključuje slog artdecoja v spomin na čas, ko je Pariz nazadnje gostil OI, kar je bilo leta 1924, prikazan je tudi olimpijski plamen znotraj zlate medalje. V njem se skrivajo ustnice in obris francoskega narodnega simbola, boginje svobode Marianne, ki pooseblja svobodo in francosko republiko vse od revolucije leta 1789. In temu dodatku se mnogi posmehujejo, saj naj bi motivu dodal nepotrebno zapeljivost.

Francoska novinarka Megan Clement je o logotipu na slikovito tvitnila: »Francoski olimpijski logotip se je ravno zvalil iz postelje na pariško jutro. Dekle si je razmršilo lase v pažu, se odelo v bretonske črte in balerinke ter po stopnicah iz stanovanja v petem nadstropju odhitelo v pekarno po bageto. Nato je poslalo enigmatični sporočili dvema moškima, s katerima je romantično vpletena.«

Pariška novinarka je nadaljevala v podobnem slogu: »Nato spije espresso in si za kosilo prižge cigareto. Skoči na starodobno kolo in vrti pedala mimo Eifflovega stolpa do kavarne, kjer se usede, bere pesmi Baudelaira, ob nogah pa ji leži njen mali beli puhasti pes.«

Drugi so olimpijski motiv primerjali z logotipom aplikacije za iskanje zmenkov Tinder in namignili, da je Mariannina silhueta spet oživela retropričesko, ki ji je svetovno slavo prinesla ameriška igralka Jennifer Aniston v ameriški komediji Prijatelji.

»Gre za muzo umetnika, sanje pesnika in dekle, na katero te je opozorila že mati. Vedno 'modno' zamuja na vse. Brez slabe vesti se bo na zabavi poljubljala s tvojim možem, nato pa se čudila, zakaj si jezna,« je prav tako na twitterju zapisal eden od uporabnikov. »Želim si slediti francoskemu logotipu na instagramu,« je hudomušno zapisal drugi.

Parižani so prvič novi logotip za igre 2024 uzrli v ponedeljek, ko so ga prireditelji razkrili v slovitem kinematografu in koncertnem prizorišču Grand Rex.