»Pred nekaj meseci smo objavili javno naročilo za izdelavo projektne dokumentacije za turistično brv. Prejeli smo samo eno ponudbo, v kateri je ponudnik presegal višino zagotovljenih sredstev v ta namen. Ponudbo smo zavrnili, predvidoma oktobra pa bomo v skladu z zakonom o javnem naročanju pričeli nov postopek javnega naročila,« nam je na vprašanje, kaj se dogaja z omenjenim načrtovanim projektom, pojasnila Mojca Grušovnik iz službe za odnose z javnostmi na Mestni občini Celje.

Spomnimo, da se je ideja za viseči most, s katerim bi povezali turistično zanimiv Stari grad in nasprotni Miklavški hrib, celjskemu županu Bojanu Šrotu, kot je povedal sam, porodila že pred leti. »Viseči most bi bil s svojimi 505 metri dolžine po nam znanih podatkih med najdaljšimi mostovi tibetanskega stila na svetu,« je že lani napovedoval Šrot. Ob tem v Celju načrtujejo tudi ureditev tako imenovane doživljajske poti, ki bi turiste vodila mimo zgodovinskih in kulturnih znamenitosti v starem mestnem jedru prek Splavarskega mostu do Mestnega parka in od tam naprej do Heraklejevega svetišča in prek visečega mostu na Stari grad.

Idejno zasnovo visečega mostu je izdelal arhitekt Nande Korpnik in jo predstavil tudi svetnikom. »Gradnja 60 ton težke viseče konstrukcije bo brez dvoma zelo zahtevna, saj je načrtovani most v celoti jeklen, sestavljen iz kablov, vrvi, vešalk in pohodne površine, ki bo zasnovana kot jeklena rešetka. Sidran bo v pobočje hriba na obeh straneh,« je svetnikom že lani pojasnil arhitekt. Celoten projekt bi po grobih ocenah celjsko občino stal okoli 3,3 milijona evrov, od tega bi gradnja stala 2,3 milijona, milijon pa bi namenili za urejanje dostopnih poti.