V MoneyRebelu, ustanovljenem leta 2017, bi po besedah direktorja operative Jake Kladnika radi vzpostavili rešitev, kjer lahko neodvisni finančni svetovalci ponujajo svoje storitve na bolj učinkovit in tehnološko bolj napreden način, ideja pa se je razvila iz ponujanja storitve za upravljanje osebnih financ.

Rešitev, pisana na kožo novim generacijam

Cilj podjetja je dolgoročen, saj želijo vzpostaviti visokotehnološko rešitev, ki bo pisana na kožo novim generacijam. »Zavedamo se, da so uporabniki svetovalnih storitev vedno mlajši. Prihaja vedno močnejša generacija milenijcev, med katerimi naj bi jih po raziskavi svetovalne hiše Delloite že do 80 odstotkov iskalo informacije o načinih plemenitenja premoženja.« Da bi kar najbolje zadovoljili potrebam te nove generacije vlagateljev, predvsem pa svetovalcev, podjetje svojo tehnološko rešitev razvija v treh smereh, in sicer v smeri namestitve programske opreme v posameznih podjetjih, v smeri storitev v oblaku in v smeri ekosistema, ki je center za vzpostavitev trga finančnih svetovalcev.

Po Kladnikovih besedah je končni cilj startupa, da postane nosilna platforma za organizirana finančno-svetovalna podjetja in da je to njihova priprava oziroma podpora za prihodnost, ki bi jim hkrati omogočila razvoj novega poslovnega modela. S svojo platformo bi MoneyRebel svetovalnim podjetjem ponujal rešitev vse v enem, s čimer bi svetovalci, ki morajo sedaj za delo povezovati podatke iz različnih aplikacij, prihranili veliko časa in se s tem lažje posvetili strankam in njihovim potrebam, so pojasnili v podjetju.

Uradni partner Feife

Podjetje je pred kratkim doseglo pomemben mejnik, saj so postali prvo tehnološko podjetje, ki je tudi uradno postalo partner Feife, organizacije s sedežem v Londonu, ki ima pod svojim okriljem več kot 50 podjetij, ki se ukvarjajo z neodvisnim finančnim svetovanjem. »To je resen preboj, saj tako pridemo z namensko programsko opremo v neposreden stik z morebitnimi strankami«, je povedal Kladnik in dodal, da jim sodelovanje na konferenci hkrati omogoča boljšo prioretizacijo razvoja, saj bi se lahko o željah in potrebah pogovarjali s svetovalci iz različnih držav.

Po konferenci se bodo v MoneyRebelu osredotočili na stabilizacijo produkta in nadaljnji razvoj ter prodajo svojih storitev, z novim letom pa bodo v platformo vključili svojo prvo stranko, svetovalno podjetje Vezovišek & Partnerji. Ta bo podjetju služila tudi za oceno, koliko časa in virov potrebujejo za vključitev nove stranke, nato pa si želijo v prihodnjem letu pridobiti in vključiti še vsaj pet ali šest strank. »To nam bo dalo dovolj moči in položaj, da bomo lahko ocenili, kam se usmeriti v prihodnosti,« je pojasnil Kladnik.