Star pregovor pravi, da kamor gre bik, naj gre še štrik. Ali z drugimi besedami: konec taktiziranja, gremo »na polno«. Recept, ki ga pri Volkswagnu dobro poznajo in uresničujejo v praksi. Le malo je njihovih modelov, ki jih kupci ne bi radi zapeljali v garažo. In s T-rocom je tudi tako. Redko kateri avtomobil lahko tako zadane v polno kot prav ta štirikolesnik. Jadra na vetru sodobnega SUV-jevskega okusa, s čimer ni nič narobe, nasprotno, ta 4,23 metra dolg avtomobil preseneča na vsakem koraku.

Oblikovno je tako denimo ravno prav sodoben in zadržan, da ne izstopa tam, kjer tega ne želi. Ker hoče ostati ljudski avtomobil, in to mu v celoti uspeva. Notranjost je prostorna in udobna, medosna razdalja 2,6 metra govori svojo govorico, še celo prtljažnik je s svojimi 445 litri radodaren tudi za družinske potrebe. Poleg tega se potnika na zadnjih sedežih ne moreta pritoževati nad pomanjkanjem prostora, zato je T-roc odličen kompromis v vseh smereh in pomenih. Tudi voznik bo našel klasično delovno mesto nemške oblikovalske šole, ki razvaja z odlično ergonomijo in dovolj zapletenim oziroma preprostim infozabavnim sistemom. Ki ne uničuje živcev in ne postavlja uporabnika pred nemogoče naloge, ampak mu zna ustreči hitro in preprosto. V taki meri, da je prav. Udobje je odlično, podvozje naredi svoje, prav tako volanski sistem in menjalnik s šestimi prestavami, ki lepo teče iz prestave v prestavo. Tako kot smo pri Volkswagnu pač vajeni v vozilih zadnjih nekaj generacij. Še celo malce trši material na armaturni plošči ne more pokvariti dobrega vtisa, res pa je, da bi s kakšnim drugim prijemom to lahko precej uspešno nadgradili. In s tem pritisnili piko na i...

V nosu avtomobila je motor, ki prav tako predstavlja odlično vmesno pot. Znani 1,6-litrski dizel s 115 konji (85 kilovati) zna ugoditi različnim željam, ne ustraši se nobene naloge, na koncu pa se vozniku zahvali z zelo zmerno porabo, ki je lahko zgled marsikateri drugi znamki ali modelu. Vsega 5,4 litra goriva na 100 kilometrov je številka, ki bi morala biti kot brca v zadnjico za tekmece. S paketom opreme style je avtomobil prav tako odlično preskrbljen z vsem, kar od sodobnega avtomobila skorajda samoumevno zahtevamo in pričakujemo. Sodobna varnostna in udobnostna elektronika, različni sistemi, ki pomagajo vozniku pri varni poti do cilja. Odločno in nemoteče. Testni primerek je imel nekaj dodatkov, recimo barvo, ki zahteva slabih 600 evrov doplačila, pa platišča ali LED paket in sistem za odpiranje zadnjih prtljažnih vrat. A če se lahko znajdete brez tega, boste hitro privarčevali nekaj evrov in ne boste v ničemer prikrajšani za dober in uporaben avtomobil.

In da, niste se zmotili, tudi cena tega T-roca je zadovoljiva. Slabih 23.300 evrov v osnovni različici je nadvse poštena ponudba, če samo gledamo malce pri konkurenci ali celo v lastni hiši. Avtomobil, ki za omenjeni denar ponuja zelo veliko, je bil eden od tistih testnih kandidatov, ki ga včasih težko vrnemo. Človek se ga hitro navadi in preveč zleze pod kožo, a se tega niti ne zaveda.