Pri Kia motors Slovenija so se opravičili. Kriv je bil, tako trdijo oni, avtomatski sistem, »človeški« pa je napako hitro popravil. »Matej, hvala za informacijo. Smo že preverili, kdo nam jo je zagodel, in očitno avtomatskim sistemom ni zaupati… Se opravičujemo in posipamo s pepelom. Vaš ne je bil uslišan in ne greste v naslednji krog. Vse dobro in želimo vam čim manj zabasan e-poštni predal,« so poduhovičili, Špehar, ki mu ni bilo do smeha, pa je še enkrat zagrozil s sprejem in za konec dal vedeti, da ga v vožnjo Kie ne bo prepričal nihče, niti Branko Đurić - Đuro, ki nastopa v njihovih oglasih.
Avtomatski sistem, ki ne razume ne
Da nekateri trgovci ne razumejo, da odjavljanje z različnih reklamnih mailing list kljub novi evropski uredbi o varstvu osebnih podatkov pogosto ne deluje, dokazuje tudi rohnenje radijca in poznavalca družbenih omrežij Mateja Špeharja, ki je svojo agonijo pred časom izlil na facebooku. »Dragi Kia motors Slovenija, to je že vsaj desetič, ko sem se odjavil iz vaše mail adreme, v kateri sploh ne vem, kako sem se znašel. Pa vseeno skoraj tedensko bombardirate moj mailbox. Verjamem, da delate odlične avte, a besede 'ne' očitno ne razumete,« je zapisal in zagrozil, da jih ne bo tožaril pri informacijski pooblaščenki, ampak jim bo na enega od njihovih razstavljenih avtomobilov s črno barvo nasprejal velik ne. »Upam, da boste takrat končno dojeli to enostavno besedo. In da ne boste jezni. Ker jaz zdaj sem,« je še dodal.