Novo šišensko nakupovalno središče, ki bo nosilo ime Aleja, bo svoja vrata kupcem odprlo prihodnjo pomlad, ko naj bi se končala ta 150 milijonov evrov vredna investicija, ki jo vodi in jo bo upravljala družba Spar European Shopping Center (SES). Direktor bodočega nakupovalnega središča Toni Pugelj je povedal, da so delavci v lanskem letu zgradili grobo okostje stavbe, letos pa so začeli dela v notranjosti.

»Fasado bomo zaprli do konca poletja, takrat se bodo prvi najemniki že začeli seliti v svoje prostore,« je napovedal Pugelj. Pojasnil je, da so ime Aleja izbrali zato, ker si želijo, da bo to nakupovalno središče »urbana aleja, urbano območje za srečanja, ki obiskovalcem ponuja sprostitev, prostor za potepanje, doživljanje prijetnih trenutkov in doživetij v središču urbanega okolja«.

Zelena streha s športno ponudbo

Direktor je opozoril na dve posebnosti nakupovalnega središča v Šiški. Prva bo sama fasada, ki bo sestavljena iz posebej obdelanega jekla. Ti kosi jekla bodo posnemali zmajeve luske. Pugelj je pojasnil, da so s tem detajlom arhitekti želeli nakupovalni center povezati s simbolom iz lokalnega okolja, in sicer z ljubljanskim zmajem.

Druga posebnost bo aktivna zelena streha, ki se bo raztezala na 6200 kvadratnih metrih. Streha bo ponujala tekaško stezo, večnamensko igrišče za odbojko, košarko in nogomet, fitnes park in otroško igrišče na prostem. Pod streho nakupovalnega centra pa bo še pokrito otroško igrišče Planet Lollipop, ki bo veliko 500 kvadratnih metrov in bo namenjeno otrokom, starejšim od treh let. Pugelj je pojasnil, da bo to igrišče z opremo prilagojeno otrokom, ponujalo pa bo tudi varstvo ter ločene sobe za zabave in praznovanja rojstnih dni.

Športno ponudbo bosta pred nakupovalnim središčem dopolnjevala še dva kolesarska poligona z grbinami. »Krajša steza bo merila približno 50 metrov, daljša pa 125 metrov,« je povedal Pugelj. Po njegovih besedah bodo tudi sicer poskrbeli za kolesarje. Napovedal je, da bo pred centrom na voljo 200 parkirnih prostorov za kolesa, od tega bo polovica pokritih. »To bo največje pokrito parkirišče za kolesa v Sloveniji,« je ponosen Pugelj. Tisti obiskovalci, ki bodo po nakupih vseeno raje prišli z avtomobilom, bodo imeli na voljo več kot 1600 parkirnih mest, od tega 1400 v dvoetažni parkirnih hiši pod centrom.

95 odstotkov lokalov že oddanih

Približno deset odstotkov vseh površin tega nakupovalnega centra bodo predstavljali gostinski lokali in kavarne. Pugelj je poudaril, da bo Aleja prvo nakupovalno središče s klasičnim oddelkom za prehrano (food court), kjer bo tako ponudba hitre kot počasne prehrane. Prehranskim obratom bo namenjenih 2300 kvadratnih metrov, na 800 kvadratnih metrih pa se bodo raztezale po Pugljevih besedah najboljše kavarne, kar jih Slovenija premore.

V 80 trgovinah, ki bodo razmeščene v dveh nadstropjih, bodo med drugim Interspar, drogerija Müller, Big Bang, Hervis, Mass, S.Oliver, Black Label, Comma, SuperDry, Buzz, kot novinec na slovenskem trgu pa v Šiško prihaja trgovina Sport Vision. Pugelj je zatrdil, da imajo trenutno že več kot 95 odstotkov trgovskih lokalov oddanih.