Odločitev ljubljanske občine za podražitev enkratne, 90-minutne vozovnice za LPP za deset centov je, čeprav verjamemo v najboljše namene ljudi z Magistrata, zelo težko razumeti. Uradna razlaga pravi, da bi radi s podražitvijo enkratnih vozovnic ljudem približali terminske vozovnice, katerih lastniki se pogosteje vozijo z mestnimi avtobusi. Po podatkih LPP se je namreč delež potovanj, opravljenih s terminskimi vozovnicami, povečal z 58 odstotkov leta 2010 na 70 odstotkov leta 2017. Cilj občine je sicer delež terminskih vozovnic povečati na 90 odstotkov, kar je tudi magična številka, ko bi bili pripravljeni uvesti vstop potnikov pri vseh vratih. A uradna razlaga za podražitev ima napako: devetodstotna podražitev enkratne vozovnice bo le malo ljudi spodbudila k nakupu terminske vozovnice, saj so te še vedno predrage. Pričakovati je prej nasprotno: da bodo ljudi, ki le občasno potujejo z avtobusom, še bolj motivirali k uporabi avtomobila.
Zato so v Koaliciji za trajnostno prometno politiko občini neuspešno predlagali, da bi mesečno vozovnico pocenili s 37 na 26 evrov, kolikor bo po novem stalo 20 en...
Ob ogledu grafičnega prikaza soseske, ki jo namerava zgraditi Givo inženiring na ljubljanskih Bokalcah, se sproži logična asociacija: misli zaplavajo...