Končno smo tudi dočakali prevzem Perutnine Ptuj. Prevzemnik je ceno določil pri 17,82 evra. Prevzem traja do 22. maja. Glede na to, da ima prevzemnik Hemiak Investments Limited v lasti že 90,69 odstotka ciljne družbe, lahko pričakujemo, da bo prevzemu sledila iztisnitev preostalih delničarjev.

V Nemčiji se nadaljuje saga s povezovanjem Deutsche Bank in Commerzbank. Financial Times je namreč objavil novico, da Deutsche Bank namerava izvesti svežo dokapitalizacijo v višini 3 do 10 milijard evrov, da bi lahko prevzel Commerzbank. Mimogrede, tržna kapitalizacija Deutsche Bank znaša 15,02 milijarde evrov, medtem ko trg vrednoti Commerzbank na 8,73 milijarde evrov. Kot zanimivost naj povemo, da so dosedanje dokapitalizacije Deutsche Bank od leta 2010 znašale že 30 milijard evrov. Lahko torej razumemo delničarje, da ravno ne skačejo od veselja ob novi razvodenitvi svojih delnic. Zajec tiči v nekoliko ohlapnejšem vrednotenju slabih kreditov na strani Commerzbank. Če bi vrednotenje izenačili z merili Deutsche Bank, bi nastala, vsaj tako ocenjujejo na Bloombergu, do 5-milijardna luknja. Kakor koli že, uprava Deutsche Bank je že zanikala, da bi v tej fazi preverjanja možnosti povezovanja s Commerzbank govorili o velikosti dokapitalizacije. Deutsche Bank kotira pri slabi četrtini knjigovodske vrednosti, Commerzbank pa pri slabi tretjini.

In še novička glede povezovanja Renaulta, Nissana in Fiata Chryslerja. Financial Times je poročal, da naj bi se Renault v naslednjih dvanajstih mesecih skušal dogovoriti za združitev z Nissanom, zatem pa naj bi sledil poskus skupnega prevzema Fiata Chryslerja. No, Nissan je drugi del zgodbe že zanikal. Včeraj pa je tudi predsednik uprave Volkswagna Herbert Diess za italijanski Sole 24 Ore izjavil, da Nemcev ne zanimata niti blagovni znamk Alfa Romeo in Maserati. Bodo pa še okrepili sodelovanje s Fordom, vendar brez kakršnih koli kapitalskih povezav. Očitno razvoj novih tehnologij, internet stvari in razvoj električnih avtomobilov delajo svoje.