Čeprav so snovalci smernic za spremembe državnega prostorskega načrta opozorili, da zgolj širjenje ljubljanskega obroča in vpadnic ne bo odpravilo gneče in da je treba težavo reševati tudi z ukrepi trajnostne mobilnosti, so naravovarstveniki nad načrti zgroženi. Ne zato, ker se z ukrepi trajnostne mobilnosti ne bi strinjali. Nasprotno, o njihovi potrebnosti kričijo že zadnjih petnajst let, le zgodi se nič.
Na delovni dan je kar 84,3 odstotka poti, ki se začnejo v ljubljanski urbani regiji in končajo v mestu, opravljenih z avtom. Z javnim potniškim prometom je opravljenih 8,2 odstotka poti, le 0,3 odstotka pa s kolesom. (Foto: Bojan Velikonja)
Besede pripravljalcev državnega prostorskega načrta, da je treba ob širjenju ljubljanskih vpadnic uvajati tudi ukrepe trajnostne mobilnosti, so okoljevarstveniki ra...
Dars ta vikend na posameznih prometno obremenjenih odsekih avtocest izvaja številna dela, zato je pričakovati zastoje. Kot pojasnjujejo v družbi, gre...
Na cestah ponekod tudi to nedeljsko dopoldne nastajajo zastoji. O njih poročajo s primorske in gorenjske avtoceste, pa tudi z ljubljanske obvoznice....