Rast industrijske proizvodnje na Kitajskem je v prvih dveh mesecih letos upadla na najnižjo raven v zadnjih dveh letih. Hkrati je prodaja vozil na Kitajskem februarja upadla za 14 odstotkov (na letni ravni), kar pomeni osmi zaporedni mesec letnega upada prodaje vozil. Kljub slabšim gospodarskim podatkom v začetku tega leta je kitajska borza ob napovedanih močnih spodbudah kitajskemu gospodarstvu in umirjanju zaostrovanja med svetovnima velesilama z več kot 25-odstotno rastjo tečajev delnic (SHCOMP index) ena najdonosnejših borz letos. Tudi onkraj Atlantika gospodarske objave niso bile prav spodbudne, industrijska proizvodnja v ZDA se je namreč februarja skrčila že drugi mesec zapored. Poleg tega inflacija v ZDA ostaja pod nadzorom, kar je še okrepilo pričakovanja vlagateljev pri previdnosti pri nadaljnjih dvigih ključne obrestne mere v ZDA. To naj bi potrdilo tudi zasedanje Feda v tem tednu. Prejšnji teden so britanski poslanci zavrnili izstop Združenega kraljestva iz EU brez dogovora oziroma tako imenovani trdi brexit, kar so kapitalski trgi sprejeli pozitivno. Hkrati so poslanci še drugič zavrnili ločitveni sporazum, ki ga je premierka Mayeva izpogajala z EU, ter izglasovali preložitev brexita. Slednje pogojno tlakuje pot dvema najverjetnejšima scenarijema. Prvi je krajši, dvomesečni odlog brexita, in sicer če bi premierki v tem tednu (v tretje) le uspelo doseči dogovor. Drugi scenarij pa je daljši odlog, če dogovora ta teden ne bi dosegli. Med odmevnejšimi novicami na kapitalskih trgih je v minulem tednu izstopal svetovni proizvajalec letal Boeing.

Po tragični letalski nesreči v Etiopiji, ki je že druga nesreča v zadnjih petih mesecih, v kateri je bil udeležen isti model Boeingovega letala 737-800 max, ter prizemljitvi tega tipa letal po velikem delu sveta so delnice družbe prejšnji teden izgubile sedem odstotkov vrednosti. Kljub odzivu proizvajalca o nadgradnji programske opreme omenjenih letal se je pod vprašajem znašlo več kot 600 milijard dolarjev vrednih odprtih naročil omenjenega letala. Iz vietnamske letalske družbe VietJet Aviation, kjer so še pred dobrim mesecem podvojili vrednost naročil Boeingovih letal, na 25 milijard ameriških dolarjev, so sporočili, da bodo pred morebitnim preklicem počakali na vzrok nesreče. Ruski Utair Aviation po drugi strani zahteva garancije za nadaljnje nakupe letal, medtem ko v Kenya Airways razmišljajo o zamenjavi proizvajalca za tekmeca Airbus. Kot zanimivost, delnica tega je prejšnji teden končala na rekordni ravni.