V letošnji sezoni motoGP bomo tako na 19 dirkah videli enajst ekip in skupno 22 dirkačev, za naslov prvaka pa se bodo, vsaj tako napovedujejo strokovnjaki, spet udarili dirkači tovarniških ekip Honde, Yamahe in Ducatija. Pri Hondi s pripravami na novo sezono niso bili najbolj zadovoljni, na eni strani naj bi novi motocikel izgubil nekaj prednosti pred zasledovalci, na drugi pa jim nagaja dejstvo, da imajo poškodovana oba dirkača. Marc Marquez je moral po koncu prejšnje sezone na operacijo rame, poškodba je posledica številnih padcev v karieri, pridobitev Honde Jorge Lorenzo pa je tudi še precej daleč od tega, da bi njegovo zapestje zmoglo vse napore dirk.

To se je pokazalo tudi na testiranjih pred prvo dirko, saj je Marc Marquez priznal, da so bile bolečine v rami močnejše, kot je pričakoval: »Celotne priprave so bile drugačne, dolgo sem okreval in nisem še stoodstotno pripravljen. Po pet ur na dan sem porabil samo za fizioterapijo rame, bilo je veliko bolj zapleteno, kot sem pričakoval, zato bom moral v Katarju ujeti res idealne razmere, da se bom lahko potegoval za uvrstitev med prve tri. Največ pa v resnici pričakujem od Ducatija.« Marquez kot še vedno kritično ocenjuje nastavitev motocikla na prvem kolesu, kajti tudi letos se problema zdrsa sprednjega kolesa niso mogli povsem otresti.

Jorge Lorenzo je zaradi poškodbe zapestja pripravljen še slabše kot Marquez. »Bolečine na motociklu so kar močne, težko sem odpeljal več krogov v enem kosu. Zato menim, da je trenutno Marc bolje pripravljen kot jaz, najini poškodbi pa bodo seveda tekmeci skušali izrabiti v svojo korist. Predvsem pa upam, da se bova z Marquezom bolje ujela, kot sva se recimo z Rossijem pri Yamahi. Vem pa, da ne bo lahko, Marc je še vedno lačen uspeha in zelo motiviran,« pojasnjuje Jorge Lorenzo. Tako menijo tudi pri Hondi, vodja ekipe Alberto Puig pravi, da bo Lorenzo zares začel okrevati šele takrat, ko bo lahko veliko sedel na motociklu. O rivalstvu znotraj ekipe pa dodaja, da je to naravno in da pričakuje, da bodo tudi med njima letele iskre, kar se je v preteklosti že dogajalo. »Menim, da bo Lorenzo pošteno motiviral Marqueza. Saj ne, da bi Marcu to manjkalo, a nekaj svežega vetra v ekipi ne škodi. Marc bo dobil novo merilo znotraj ekipe, po katerem se bo ravnal, kot ekipa pa upamo, da bomo z informacijami obeh dirkačev lahko še hitreje razvijali motocikel. Vem pa tudi, da bo potrebne precej diplomacije, da bomo zadeve obdržali v okviru normalnega in bo to rivalstvo v korist vse ekipe,« še dodaja Alberto Puig.

Yamaha se je letos, kot vse kaže, vseeno bolje pripravila kot lani, vsaj tako menita oba dirkača Maverick Vinales in Valentino Rossi. Oba sicer menita, da jima manjka še nekaj hitrosti, predvsem je kritično pospeševanje iz ovinkov, kjer mora svoje narediti tudi elektronika, a zdaj naj bi Yamahini inženirji imeli nekaj več posluha za njune želje. »Že dolgo je tega, kar sem stal na najvišji stopnički, to želim letos spremeniti. Letošnji motocikel ima veliko potenciala, ki ga bomo morali še izkoristiti, in to me veseli. Vem pa tudi, da bodo letos odločale tudi pnevmatike. Raven dirkanja se je v zadnjih letih izredno dvignila, za vsako točko ali uvrstitev med prve tri se moraš zares potruditi in že najmanjša pomanjkljivost pomeni, da padeš v povprečje. Pnevmatike močno odločajo o zmagi ali porazu. Lani smo imeli človeka v ekipi, ki se je ukvarjal izključno z njimi, in tudi letos bo tako.«

Pri Ducatiju bo skušal novinec v ekipi Danilo Petrucci upravičiti zaupanje Ducatija, saj je končno prispel v tovarniško ekipo, na drugi strani pa Andrea Dovizioso meni, da bo njegov največji tekmec letos ravno – Marquez: »Letos imamo lepo priložnost, da osvojimo naslov prvaka. Lanski motocikel je bil odličen, zdaj smo se posvetili podrobnostim in jih skušali še izboljšati. A vsaka sezona je zgodba zase, kaj je delala konkurenca, se bo videlo na dirkah. Tudi letos bo pot do naslova prvaka peljala mimo Marca Marqueza in Honde. Nikoli ga ne smemo podcenjevati, tudi če ima nekaj težav, zna iz sebe in motocikla iztisniti veliko več kot večina drugih dirkačev. Mi moramo predvsem paziti, da bomo na vseh dirkališčih konstantno hitri in da bomo skozi vso sezono pridno nabirali točke in zmage.«