Oli Woods in Eliza Wegener sta izdelala minimalističen plakat, ki zmore prikazovati vremensko napoved, a pritegne toliko pozornosti, kot jo zahtevajo zasloni pametnih naprav. Zamisel se je rodila med obiskom staršev v Veliki Britaniji. Sedeli so za mizo, se pogovarjali in uživali v druženju, nato je pogovor nanesel na vreme. Kot se danes rado zgodi ob ugankah, ki so hitro preverljive, so tudi navzoči za mizo začeli ignorirati drug drugega, urno potegnili iz žepov mobilne telefone in začeli iskati odgovor. Prijeten družinski trenutek pa je izpuhtel.

Osemnajst mesecev pozneje je zaživel The Weather Poster oziroma vremenski plakat. Da bi zmogel izpolniti pričakovanja, je moral imeti spletno povezavo in sprotno posodabljanje vremenske napovedi, hkrati pa ni smel preveč izstopati. Woods in Wegenerjeva sta bila prepričana, da bi bil plakat bolj primeren od kakšnega zaslona, a kako vanj vgraditi spletno povezljivost? Rešitev se je pokazala v obliki pametnega črnila, ki ga lahko natisnemo kot običajne plakate, hkrati pa skriva dodatne zmogljivosti.

Pametno črnilo je Woodsu, ki je glavni oblikovalec naprave, omogočilo, da izdela pravi natisnjeni pametni poster. Da bi ta lahko napovedoval vreme, pa so na hrbtni strani postra na posameznih mestih nameščene elektrode, ki oddajajo toploto in pametno črnilo spodbudijo, da spremeni barvo. Ko se elektroda segreje, se, odvisno od elektrode, izriše oblaček, sonce ali oblaček z dežjem. Katere elektrode se vklopijo, pa določajo vremenski podatki, pridobljeni s spleta. Snovalci trdijo, da bo po vklopu poster povsem nemoteč in celo prijeten za oko.

Poster prikazuje vreme za štiri časovna obdobja, in sicer ob 8., 12. 16. in 20. uri. Da bi ostal minimalističen, je naenkrat prikazano zgolj vreme za en dan. Pri tem en dan ne predstavlja obdobja 24 ur, temveč tekoči koledarski dan. Če je ura 12.00 in gledate napoved za 8.00, ta ne kaže napovedi za prihodnji dan, temveč vreme, ki je že minilo. To ni najbolj praktično, se pa vremenska napoved na plakatu čez dan vseeno spreminja. To se zgodi, če pride do vremenskih sprememb, papir pa se, ko dobi nove podatke, posodobi v 5 do 15 minutah. Toliko časa potrebuje elektronsko črnilo, da se razbarva in obarva drugje.

Dodatna slabost tehnologije je njena omejenost glede temperatur, v katerih deluje. Ker se črnilo obarva ali razbarva glede na temperaturo, lahko učinek sprožijo tudi okoljske razmere. Črnilo naj bi se obarvalo pri temperaturi 29 stopinj Celzija. To je sicer visoka temperatura, ampak poleti je v neklimatiziranih in slabo izoliranih stanovanjih tudi to mogoče. Da ne bi imeli obarvanih vseh ikon hkrati, je treba temperaturo prostora znižati. Kdor te možnosti nima oziroma živi, kjer so temperature konstantno okoli 29 stopinj Celzija, si s plakatom žal ne bo mogel pomagati. Zanj pa je v prednaročilu treba odšteti okoli 120 evrov.