Kritika filma: Dekle, ki to ni – napetost med lastno psiho in telesom
Nežna zlatolasa petnajstletnica Lara si ničesar ne želi bolj kot postati profesionalna baletka. Vpiše se na eno najzahtevnejših baletnih šol v Belgiji, kar je za odraščajoče dekle že samo po sebi velik zalogaj, Lara pa se ob tem pripravlja na še večji korak – spremembo spola. In medtem ko se izčrpava ob napornih treningih, se ji tako želena operacija vse bolj izmika v nedoločeno prihodnost, frustracija pa postaja za nestrpno mladostnico vedno bolj neznosna, vse dokler nazadnje ne kulminira v nepričakovani potezi, ki gledalca osupne in šokira.
Belgijski režiser Lukas Dhont je s celovečernim prvencem Dekle lani v Cannesu poskrbel za eno večjih presenečenj in pobral nagradi za najboljši prvenec in najboljšo moško vlogo v sklopu Posebni pogled. (Foto: arhiv Kinodvora)
Belgijski režiser Lukas Dhont se v celovečernem prvencu Dekle, ki je lani v Cannesu poskrbel za eno večjih presenečenj in pobral nagradi z...