Kot so pojasnili v Adrii, bo vplačilo namenjeno za nadaljnji poslovni razvoj in rast. Tokrat očitno gre za dejanski denar, saj so v preteklosti prevoznika pred insolventnostjo reševali z različnimi računovodskimi triki. Kot je pred dnevi spomnil spletni portal Siol, je bilo povečanje kapitala v preteklosti tudi umetno. 4K Invest naj bi namreč v preteklosti med drugim izvedel manever, v katerem je dobil nazaj blagovno znamko Adria, ki jo je konec leta 2016 prodal podjetju, povezanim s skladom 4K Invest, in za katero od tedaj plačuje licenčnino. S tem manevrom se je Adria dejansko rešila pred stečajem. Pomanjkanje kapitala naj bi reševali tudi z dogovorom z vlado in podaljšanjem najemnega obdobja za zemljišče na Brniku, kjer stoji upravna stavba Adrie in je v lasti države, je navedel portal.

V javnosti je bilo v zadnjih tednih slišati tudi številne navedbe o novih težavah letalskega prevoznika. Konec novembra je morala Adria po pripovedovanju potnikov zaradi pomanjkanja goriva prekiniti polet z egiptovskega letovišča Hurgada v Ljubljano, v začetku decembra pa se je moralo letalo na rednem poletu v Frankfurt zaradi "indikacije dima v letalu" vrniti na ljubljansko letališče.

Adria Airways je sicer lansko leto sklenila s 5,4 milijona evrov čiste izgube, potem ko so leto prej zaradi prodaje blagovne znamke beležili dobiček. Lansko izgubo v Adrii pripisujejo predvsem rasti cene goriva. Prihodki so se v primerjavi z letom 2016 okrepili za 1,7 odstotka in se ustavili pri 159,2 milijona evrov. Po neuradnih podatkih, ki jih navajajo mediji, naj bi z izgubo končali tudi letošnje leto, negativni poslovni izid pa naj bi bil eden najvišjih v zgodovini podjetja.