Številni so primeri, ko potrošniki vplačajo turistične aranžmaje, na izbrano potovanje pa zaradi nepričakovanih finančnih težav turističnih agencij ne morejo odpotovati. Enemu od takšnih pripetljajev smo bili priča v minulem tednu na Hrvaškem, ko je ena od treh največjih hrvaških turističnih agencij, Kompas Zagreb (s slovenskim Kompasom nima nobene povezave), brez kakršnih koli pojasnil gostom zaprla vrata, možnosti, da bi prejeli vračilo denarja za vplačane aranžmaje, pa so skorajda nikakršne. Zanemarljivi niso niti primeri, ko potnik prispe na izbrano destinacijo, kljub pred

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.