Izgubljeno partituro naj bi leta 2008 odkril/našel/prejel orglavec Milko Bizjak, ki si je nato celo desetletje prizadeval za prvo uprizoritev – in jo zdaj končno dočakal. Kleč pa tiči prav v tem »naj bi« – tu zgodba pridobiva značilno nenavadne obrate. O avtentičnosti najdbe namreč obstajajo dvomi. »Zgodbe« ne poznam iz prve roke niti ne sodim med strokovnjake te poznobaročne in zgodnje klasicistične glasbe, ki je sicer nastala leta 1780, zato lahko govorim predvsem o postopku/logiki, ki bi morala spremljati tako najdbo in nato tudi njeno vpetost v širši kontekst.

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.