Gostujoči glasbeniki so obe ekspresionistični mojstrovini dojeli kot končna podaljška romantičnega izraza in tako napenjali silovite, ekspresivne loke. Če se je zdel godalni korpus ob prvem od Webernovih Petih stavkov še nekako neusklajen, so naslednje miniature razkazale vso orkestrovo tenkočutnost in dirigentovo prisluškovanje najtišjim sonornostim, drobnim melodičnim vzdihom, pa nato ognjemetom majhnih pokov, ki so se pomirili v kakšni hipni solistični arabeski. Pozornost glasbenikov je, kot se ob takšni glasbi spodobi, veljala vsakemu detajlu in vzgibu, zato je bila primern

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.