Medtem ko Lewis Hamilton z zadovoljstvom spremlja drugo polovico sezone, ko od poletnih počitnic dalje tako rekoč ne dela napak, njegov dirkalnik pa je v primerjavi s Ferrarijem v določenih »disciplinah« spet hitrejši, se Britanec vseeno ne predaja utopiji in nekemu lažnemu občutku premoči.

»Za zdaj nam gre dobro, prvi treningi so bili zelo spodbudni, dirkalnik se dobro obnaša na stezi. Enostavno sem užival, steza je vedno znova pravi izziv. A vem tudi, da nič ne bo podarjeno, nove točke si bomo morali trdo prislužiti. Prostora za napake ni, sploh ne zame, ker moram zdaj z vsake dirke obvezno odnesti največ možnih točk. Bo pa letošnja dirka vsekakor hitra in zato toliko bolj nora,« pravi Lewis Hamilton.

Hamilton najhitrejši na prostih treningih

Na vprašanje, ali bo Mercedes, če bo to potrebno, spet zahteval od Bottasa, da ga spusti predse, pa je dejal, je to nekaj, kar bodo določili v ekipi in se sproti odločali, odvisno od tega, kako bo potekala dirka. Na drugi strani pa ga bolj preseneča, da česa podobnega Ferrari ne uveljavlja med Vettlom in Raikkonenom, ki, tako Britanec, očitno lahko prosto dirkata drug proti drugemu. »V delu sezone so delovali kot enotna ekipa, a v odločilnih trenutkih, recimo v Monzi, tega niso storili. In to me je že takrat presenetilo. Konec koncev so to pri njih v preteklosti že delali, malo me preseneča, da tega ne delajo tudi zdaj, ko odloča vsaka točka,« je dodal Hamilton.

Njegov šef Toto Wolff je na podobno vprašanje odgovoril le: »Bilo je nekaj debat po dirki v Sočiju. A raje sem bil tam slab fant, kot da bi ob koncu sezone izpadel neumen. Stvari se zdaj zaostrujejo in približujejo vrhuncu, narediti moramo vse, da postanemo prvaki.« In kot kaže, jim gre dobro od rok, saj je bil Hamilton na petkovih prostih treningih daleč najhitrejši, ne Bottas ne Vettel mu nista mogla slediti. Ker meteorologi za sobotne kvalifikacije napovedujejo tudi možnost dežja, bo vse to v tem primeru pozabljeno. Dirkači bodo v primeru dežja postavljeni pred še eno zelo zahtevno preizkušnjo.

Vettel ima vedno manj dobrih kart

Podobno kot Wolff seveda razmišlja tudi Sebastian Vettel, čeprav ima vedno manj dobrih kart v rokah. 50 točk zaostanka za Hamiltonom ni neulovljivih, a glede na trenutne razmere postaja vse skupaj zanj vedno bolj tvegano. »Vem, da moram zmagati. To je zdaj za nas nujno. A se ne obremenjujem s stvarmi, na katere ne morem vplivati. Delamo mirno in osredotočeno, nočem pristati na teorije v slogu zdaj ali nikoli. Steza v Suzuki mi je všeč, na njej sem imel že dobre dirke, ne vidim razloga, da to pot ne bi bilo enako. Raje uživam in delam po našem programu, nikakor pa ne bom tvegal preveč oziroma šel čez mejo za vsako ceno. To na tej stezi ni najbolj pametno, to so videli že v preteklosti. Ne manjka nam veliko do Mercedesa. Dobro, po počitnicah so v odlični formi, očitno so našli nekaj stvari na dirkalniku, da so tehtnico spet obrnili sebi v prid, a še vedno trdim, da niso nepremagljivi. Naša dobra stran je taktika, tukaj smo se do zdaj kar solidno izkazali,« je še poudaril Sebastian Vettel.

Res je tudi, da tik pred dirko na Japonskem težko najdejo kaj posebnega na dirkalniku. A na drugi strani je tudi res, da na stezi v Suzuki, ki je v osnovi nastala že leta 1962 kot testna steza za Hondo, zasnoval pa jo je Nizozemec John Hugenholtz, stvari nikoli ne morejo biti zabetonirane. Sploh ne v dežju, ki pa Kimija Raikkonena spravlja v slabo voljo.

»Na mokri stezi letos nismo bili kos Mercedesu. Če bo tako tudi v Suzuki, smo v težavah. Nimamo neomejenega števila pnevmatik, da bi se lahko malo igrali z njihovo posebno izbiro. Naš dirkalnik na mokri stezi še vedno ne deluje tako, kot bi moral, zato po svoje upam, da bodo vsaj kvalifikacije suhe. Dirka je tako ali tako zgodba zase, tam je veliko več stvari prepuščenih tudi naključju, sreči ali smoli. Mislim pa, da je zdaj prišel čas, da imamo malo bolj srečno roko tudi mi, to bi vsekakor še bolj poživilo sklepni del sezone,« pravi Kimi Raikkonen, ki je, mimogrede, tudi že opravil pomerjanje sedeža pri Sauberju, kamor se bo preselil naslednjo sezono.

A pravi kralj Suzuke, edine steze v koledarju, ki je speljana v obliki številke 8, še vedno ostaja Nemec Michael Schumacher, saj je na njej dosegel šest zmag in osem najboljših startnih mest, skupno pa je tukaj v karieri vodil 309 krogov. Le v točkovanju na tej stezi na Japonskem sta ga prehitela Britanec Hamilton (126) in Nemec Vettel (142), pa še to le zaradi spremenjenega načina točkovanja.