V Turizmu Ljubljana bodo tako skupaj s predstavniki @igslovenia pet tednov, od 20. avgusta do 23. septembra, predstavili Kamnik, Vrhniko, Ljubljansko barje, Grosuplje in Polhov Gradec ter hkrati izpostavili denimo zanimiva doživetja, možne oglede in najbolj fotogenične lokacije, ki jih ti kraji ponujajo. V kampanji lahko sodelujejo vsi, ki bodo v tem obdobju na družbenem omrežju instagram delili svoja doživetja iz omenjenih krajev, pri tem pa uporabili ključno besedo #CentralSlovenia.

V Turizmu Ljubljana bodo nato 24. septembra razglasili pet najboljših objavljenih fotografij, njihove avtorje pa bodo nagradili. Ob tem lahko vsi, ki bodo raziskovali druge kraje v osrednji Sloveniji, svoja doživetja še do 30. septembra prav tako označijo s ključno besedo #CentralSlovenija, v zavodu pa bodo nato 1. oktobra izbrali najboljše lokacije, ki so jih predlagali uporabniki družbenih omrežij.