Tovorna ladja Peak Pegasus je postala eden od simbolov trgovinske vojne med ZDA in Kitajsko. Ameriška ladja se je s 70 tisoč tonami soje približevala kitajskemu pristanišču Dalian, ko je Kitajska na Trumpovo uvedbo carin odgovorila z uvedbo 25-odstotnih carin na ameriške izdelke, vključno s sojo.

Od 6. julija je ladja počivala pred pristaniščem. Več tednov sta Peak Pegasusu družbo delali še dve tovorni ladji s sojo Star Jennifer in Cemtex Pioneer, včeraj pa je Peak Pegasus naposled zaplul v pristan. Njegov tovor je s tem postal prvi, ki je utrpel visoke carine. Po podatkih Reutersa je pošiljko kupilo kitajsko državno podjetje Sinograin.

Kaj točno je spodbudilo odločitev, da Peak Pegasus naposled zapluje v pristanišče, za zdaj še ni znano, a vse kaže, da boljših pogojev trgovci v kratkem ne bodo imeli, razen če so se uresničile napovedi in je Kitajska uvedla subvencije za uvoz soje.

Trump je prejšnji sicer napovedal uvedbo dodatnih carin na kitajske izdelke, ki naj bi začele veljati od 23. avgusta dalje. Kitajska pa je odgovorila, da bo enako storila tudi sama.