Prihodki so na letni ravni upadli za 12 odstotkov, predvsem na račun prodaje družbe za polnjenje steklenic, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.

Coca-Cola je v Severni Ameriki uspešno repozicionirala blagovno znamko Coke Zero in predstavila nove okuse dietne pijače, saj se potrošniki v želji po bolj zdravem življenju pogosteje odločajo za pijače z manj kalorijami in sladkorja.

»Potrošniki kupujejo več pijač, ker jih imajo več na izbiro,« je ob objavi poslovnih rezultatov pojasnil izvršni direktor družbe James Quincey.

Čeprav so v Severni Ameriki povečali prodajo, pa prav tam družbo pestijo tudi višji stroški prevoza, plastike pa tudi višje cene aluminija za pločevinke, ki so posledica odločitve administracije predsednika Donalda Trumpa za uvedbo 10-odstotnih carin na uvoz aluminija.

Po objavi poslovnih rezultatov so delnice Coca-Cole pridobile 2,4 odstotka.