Električno gnanemu pamet ni tuja
Nissan je s predstavitvijo druge generacije električnega avtomobila leaf vgradil v vozilo tudi nekaj novih tehnologij. Novinec se tako rekoč v vsem razlikuje od predhodnika, dobil je tudi močnejši pogonski sklop. Avto meri v dolžino 4,49 metra in ima medosno razdaljo dolgo 2,7 metra, prtljažnik pa premore od 435 do 1176 litrov. Poleg nove zunanje podobe je seveda pomembna novost pogonski sklop, ki zmore 110 kW moči in 320 Nm navora, s čimer se pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro izboljša na 7,9 sekunde. Z enim polnjenjem ima doseg 378 kilometrov, v mestnem okolju pa do 415 kilometrov po novem standardu WLTP. Leaf torej ostaja povsem električno vozilo, do zdaj pa so pri Nissanu že dobili 30.000 naročil za vozilo druge generacije, pri nas pa se je prodaja ravno začela. Avtomobil je mogoče naročiti tudi s sistemom propilot, torej radarskim tempomatom, ki samodejno uravnava hitrost glede na vozilo, ki vozi pred vami. Na seznamu opreme je še sistem propilot park za samodejno parkiranje. Nadalje ima leaf tudi tako imenovani e-pedal, torej stopalko za plin, pri kateri se, ko voznik neha dodajati »plin«, samodejno začne regeneracija baterije, sistem pa vozilo upočasnjuje s pojemkom do 0,2 G. Z ustrezno uporabo lahko torej voznik zavorni pedal uporablja do 90 odstotkov redkeje kot pri običajnih vozilih. Novi leaf stane od 35.490 evrov dalje. az