Tokrat v družbi skupaj z zavodom Divja misel v ospredje postavljajo spodbujanje branja knjig. Deseti Plaktivat namreč poteka pod sloganom Pusti knjigi, da te odpelje. Cilj projekta je ljudi spomniti, da je branje knjig pozabljeno zadovoljstvo, spomniti pa jih želijo tudi, da se znova pustijo odpeljati knjigam in jih doživljajo kot pomembno plat vsakdana.

»Vsakdanja ujetost v ekrane, prehiter tempo življenja, poenostavljene slike realnosti, prikazane skozi površne medijske reprezentacije, pogosto preglasijo glas knjig. Te nam lahko, če se jim pustimo zapeljati, dajo in prinesejo veliko lepega. In nam pomagajo v boju z nesmisli vsakdanjika,« so o tokratni rdeči niti natečaja zapisali v družbi TAM-TAM. Prijava na Plaktivat je brezplačna, ustvarjalci pa morajo plakate oddati do 22. junija do polnoči. Prijavljena dela bo ocenila sedemčlanska komisija.