S čim sta Adina Pintilie in Laura Benson torej kritike tako razburili? Touch me not je film o intimnosti ženskih, starih, invalidnih, queer in drugih nenormativnih teles, ki si jih v zahodni kulturi pogosto predstavljamo kot aseksualna. Kritiki so ugovarjali, da je šlo pri nagradi za odločitev, ki ji je botrovala politika, ne umetniška vrednost. A pri raziskovanju politike intimnosti je to, koliko se lahko z izkušnjo marginalizacije poistovetimo tudi sami, najverjetneje še bolj pomembno kot sicer. Z režiserko in igralko smo se pogovarjali na festivalu dokumentarnega fi

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.