Na hrvaški nacionalni televiziji so v jutranjih poročilih napovedali poroko princa in »ločene ameriške mulatke«. V večernih poročilih pa so poročali o »poroki ločene ameriške mulatke in uporniškega princa«. Novinarka Vlatka Kalinić je kasneje na twitterju zapisala, da se ji oznaka ne zdi nič posebnega in da bi prav tako dejala, da se bo »afriški princ poročil z ločeno belko, če bi bil to precedens v zgodovini kraljeve krvi«. Podobne probleme so imeli tudi na nemški televiziji ZDF. Tam so komentatorji nevesto in temnopolte goste na poroki nenehno opisovali kot »eksotične«. Pritožbe gledalcev so vzeli na znanje, niso pa se opravičili. Nevladne organizacije so zato pozvale k ponovni javni debati o rasizmu, češ da se celo na javni televiziji pojavlja prikriti rasizem, kar pomeni, da se pojavljajo opazke, katerih namen ni rasističen, pa so vendarle take. Še malo bolj rasno obarvano napako pa so storili v nemškem podjetju Super Dickmann, ki slovi po penastih slaščicah, oblitih s čokolado, imenovanih Čokoladni poljub (Schokokuss). V spletni reklami so na dan kraljeve poroke s čokolado prelito slaščico oblekli v poročno obleko in zapisali: »Kaj gledate? Ne bi tudi vi danes želeli biti Meghan Markle?« Oglas je nemudoma naletel na veliko kritik in kmalu so ga umaknili. Zanimivo pa je, da se je slaščica včasih imenovala Negerkuss, Črni poljub, a so jo preimenovali zaradi očitkov o rasizmu.