Nekdanji nogometaš David Beckham je bil vedno znan (tudi) po svoji pričeski, ki je bila odraz modnih trendov. Še več, kjer koli po svetu je igral nogomet, je za njegovo pričesko skrbel isti frizer. Čeprav je moral za to globoko seči v žep, pa mu je bila urejena pričeska pomembnejša od nekaj tisočakov, ki jih je moral odšteti za frizerjeve potne stroške in samo striženje. Tudi naše lepše polovice bi znale povedati, kako pomembno se jim zdi, da imajo dobrega frizerja. Pa ne samo zaradi las. Obisk frizerja je za marsikatero žensko kot seansa pri psihiatru, pogovor med umivanjem in sušenjem las pa razkriva številne skrivnosti. In kako to vemo? Čeprav smo moškega spola, smo tudi sami enaki, zato frizerja obiščemo vsak mesec. Tudi pred dnevi bi ga morali, pa smo termin nepričakovano preložili, ko smo izvedeli...

Izvedeli, da imamo še pomembnejši zmenek, in to z »osebo«, ki ji ni mar urejene pričeske. Še več, naravnost uživa, ko jo razkuštra. In kako ji to uspe? Enostavno, z vetrom v laseh. »Oseba« je namreč pločevina na štirih kolesih, športni BMW i8 roadster, ki pooseblja kameleonstvo, saj se v skladu z željami hitro (beri: v 15 sekundah) prelevi v kabriolet, ki od zadovoljstva po mačje prede, ko urejeno pričesko spremeni v sračje gnezdo. Zato imamo dolgolasci le dve možnosti: da se sprijaznimo z rokerskim videzom ali pa si na glavo poveznemo kapo. Od nekdaj smo bili rokerji...

Bavarec je posebnež, saj je edini roadster na svetu, ki je priključni hibrid. Ali drugače: z njim se je mogoče voziti brez izpustov. To mu omogoča elektromotor z močjo 105 kilovatov, ki pa seveda ni vsemogočen. Njegova prva omejitev je maksimalna hitrost 120 kilometrov na uro, ki je naravnost idealna, ko nad glavo ni platnene strehe, druga omejitev pa je doseg, ki v najboljšem primeru znaša 30 kilometrov (v teoriji 53). Ne bi se branili, če bi bil še kakšen kilometer več. Kaj pa je v njem športnega, boste morebiti dejali, še posebej, če ste kratkovidni. Namesto dolgega odgovora ponujamo zgolj podatek, ki vas zna vreči na zadnjo plat – skupna moč v kombinaciji z 1,5-litrskim bencinskim motorjem je kar 374 konjev. Več kot dovolj, da bo še tako nesamozavesten fantek v trenutku postal samozavesten mož, ki bo to izrazil na način, da bo v prometu kazal mišice in bil vselej najhitrejši (pospešek do stotice je 4,6 sekunde, maksimalna hitrost elektronsko omejenih 250 kilometrov na uro). Pa čeprav na račun kazni kot posledica prehitre vožnje. Odštete evre bo zlahka vzel v zakup, saj lastništvo tega roadsterja pomeni, da sodite med (naj)premožnejše Slovence. Dovolilnica, da ga zapeljete v svoj hlev, namreč stane vse prej kot malenkostnih 162 evrskih tisočakov.

A pogonski sklop je posebnež liliputanskih mer, če ga primerjamo z obliko. Ko smo i8 videli prvič, bilo je avgusta 2011 v evropski bančni prestolnici, se nam je zdelo, kot da smo v znanstvenofantastičnem filmu. Toda z vsako minuto gledanja se nam je bolj porajal občutek, da je predstavljena domišljija veliko bliže realnosti, kot bi si marsikdo mislil. Še več, hitro je postala realnost. Kako drugače opisati kombinacijo vrat, ki se odpirajo navzgor, vožnje v slogu oddaje Prisluhnimo tišini, velikih steklenih površin, dvobarvne zunanjosti, inteligentnih storitev mobilnosti in karoserije iz karbona? Nič čudnega, saj brez njega, tedaj še v kupejevski različici, niti Tom Cruise v filmu Misija nemogoče ne bi izpadel takšen frajer, ki zmore vsaj toliko ali celo še več kot sloviti britanski agent 007.

Je torej sramotno priznati, da si ga želim? Na srečo nas hrabri spoznanje, da se bova srečala znova, na večdnevnem testiranju, ko bo moral še enkrat dokazati, da je nekaj posebnega. Da bi si ga kot ženo vzeli prav vsak dan, vseh 365 dni v letu, nam ne dovoljuje malenkost, stanje na tekočem računu. Morebiti pa bo eurojackpot prihodnji petek vendarle naš...