Če Alice Rohrwacher ne bi posnela že dveh filmov, bi v dneh, ko nas je zapustil Ermanno Olmi, lahko rekli, da gre za njegovo reinkarnacijo. Tako dober je njen novi film Srečni Lazar (Lazzaro felice), težko opisljiv primer magičnega realizma, ki s svojimi skrivnostmi, pripovednimi »nekonsistentnostmi«, ponavljajočimi se prigodami in svetopisemskimi junaki ter antijunaki spominja na ljudsko pripovedko.

Film temelji na resničnem dogodku iz začetka osemdesetih let 20. stoletja, ko so oblasti v italijan

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.