V zadnjih letih smo se kar navadili, da Cannes temperaturo dvigne vsaj mesec dni pred dvigom zavese, enkrat s svojimi kapricami, drugič s provokativnimi odločitvami. Obojega je bilo letos še posebej veliko; najprej je programski direktor Thierry Frémaux razburil kritiško srenjo z odločitvijo, da novinarji in poročevalci (tekmovalnih) filmov poslej ne bodo več gledali pred gala premiero v palači Lumière, češ da s tvitanjem in ekspresno spisanimi recenzijami filmskim ekipam kradejo dobro voljo in kazijo slavnostni pridih. To seveda velja v primerih, ko kritika

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.