Ker je Dars prvega aprila vzpostavil sistem elektronskega cestninjenja DarsGo za tovornjake nad 3,5 tone največje dovoljene mase, cestninske postaje na avtocestah niso več potrebne. Tako so med drugim začeli podirati cestninsko postajo Torovo. Potem ko je Dars od prejšnjega tedna že odstranil velik del železne konstrukcije, bo dogajanje na tem delu gorenjske avtoceste v petek nekoliko bolj spektakularno, kajti izvedli bodo večja rušitvena dela. Ta so se začela tudi na cestninski postaji Log, zato so na območju obeh cestninskih postaj sprva vzpostavili zaporo obeh prehitevalnih pasov, v nadaljevanju pa bosta v vsako smer potekala zožena vozna pasova. Obnovitvena dela bodo končali do konca julija.

Dars namerava letos odstraniti in preurediti približno polovico cestninskih postaj, in sicer v treh sklopih. V prvem sklopu bodo ob odstranitvi cestninskih postaj Torovo, Log in Vrhnika izvedli rekonstrukcijo avtocest v skupni dolžini 2,8 kilometra. V ta sklop sodi tudi rekonstrukcija cestninske postaje Hrušica, ki je edine ne bodo porušili, saj bodo tudi po uvedbi elektronskega cestninjenja za tovornjake tam še vedno vozniki osebnih avtomobilov plačevali predornino. V drugem sklopu bodo preuredili cestninske postaje Vransko, Tepanje, Drnovo, Krško in Slovenske Konjice, medtem ko so v tretji sklop uvrstili preureditve čelnih in stranskih cestninskih postaj Nanos, Dane, Logatec, Unec, Razdrto in Postojna. Na Darsu pravijo, da bodo poleg preureditve cestninskih postaj na teh območjih izvedli rekonstrukcijo avtocest na bližnjih območjih v dolžini 4,1 kilometra.

Pogodbi za izvedbo prvega in drugega sklopa je Dars že sklenil, medtem ko razpis za tretji sklop še poteka. Preostalih šest čelnih in dvanajst stranskih cestninskih postaj bo odstranjenih predvidoma prihodnje leto. Na Darsu pravijo, da gneče na avtocestah zaradi del ne pričakujejo, saj so »za vsako cestninsko postajo posebej preučili najbolj ugodne termine glede na prometno obremenitev, da bi dela kar najmanj ovirala pretočnost prometa«.