Hisense bo varoval in razvijal obstoječe blagovne znamke podjetja Gorenje, izkoristil vrhunske tehnologije, izdelke in globalne kanale za krepitev in širitev Gorenja. Želi si korektnega sodelovanja z državo, lokalno skupnostjo in družbo, je podpredsednik skupine Tang Yeguo sporočil prek sporočila za javnost, ki so ga poslali iz komunikacijske agencije Taktik.

Skupina Hisense ima v lasti dve podjetji, in sicer Hisense Electric in Hisense Kelon Electrical Holdings, ki kotirata na borzi, in več blagovnih znamk s področja bele tehnike in zabavne elektronike, kot Hisense, Kelon in Ronshen. Visokotehnološka skupina je zavezana k spoštovanju načel zvestobe in integritete, so poudarili.

Lani je skupina Hisense dosegla več kot 12,7 milijarde evrov prihodkov, od tega približno 5,5 milijarde evrov na področju gospodinjskih aparatov. Na domačem trgu so 14. leto zapored vodilni ponudnik televizijskih sprejemnikov in tretji po njihovem izvozu na globalni trg.

Na Kitajskem v segmentu proizvodnje hladilnikov zasedajo drugo mesto, v segmentu klimatskih naprav so četrti, v segmentu industrijskih hladilnih in grelnih naprav pa drugi. Skupina Hisense je vodilna v prodaji televizijskih sprejemnikov tudi na trgih Avstralije in Južne Afrike. V Južni Afriki je vodilna še pri prodaji hladilnikov, kjer dosega 24,6-odstotni tržni delež, poudarjajo.