»Letenje nad Sibirijo spremljajo nizke temperature in občasne snežne plohe, pogost nasprotni veter ter velike količine ledu, ki so nabirajo na letalu,« so izzivih pilotov povedali pri Green Light World Flight. »Še posebej težavno je bilo letenje med Krasnojarskom in Omskom, kjer sta Lenarčič in Dobrovin zaradi slabega vremena večji del poti letela na višini 3000 metrov in med oblaki, temperatura pa se je spustila celo pod minus dvajset stopinj. Zaradi stalnega nabiranja ledu na letalu je zamrznilo in začasno odpovedalo višinsko krmilo, vendar sta izkušena pilota težavo odpravila brez večjih tveganj.«

Tudi za nadaljevanje poti so vremenske napovedi za območje nad Uralom slabe, zato je zamujal današnji polet proti Čeljabinsku in Ufi. V kolikor se vreme kmalu ne izboljša, bo tudi Lenarčičeva vrnitev na mariborsko letališče, ki je predvidena za 10. maj, najverjetneje zamujala za kakšen dan.