Območje je zaradi vojaških aktivnosti turških, ameriških in ruskih zračnih sil nemirno in negotovo, režim letenja pa se dnevno spreminja glede na potek vojaških operacij. Čeprav je dovoljenje za prelet Irana dobil v zadnjem hipu, pa se je vendarle odločil za spremembo poti. Leteti bi namreč moral na višini 4600 metrov, kjer pa je zaradi nabiranja ledu na letalu letenje nemogoče, so sporočili iz njegove ekipe.

Na spremembo načrtov je vplivala še slaba napoved vremena proti Iranu, dovoljenje pa je veljalo zgolj za 11. april, zaradi česar so se v ekipi odločili za obvoz preko Cipra in Egipta. Dovoljenje za prelet teh držav in pristanek v Hurgadi so dobili v rekordno kratkem času.

Nadaljevanje poti preko Savdske Arabije je načrtovano za petek, 13. aprila, vendar je še negotovo zaradi nemogočih zahtev Katarja za prelet njihovega zračnega prostora. Naslednja postaja je Al Alain v Združenih arabskih emiratih.