Podatki o poslovanju sicer kažejo drugače. Čisti dobiček New York Timesa, ki ga je bilo v lanskem prvem četrtletju 13,2 milijona dolarjev oz. osem centov na delnico, je v prvem četrtletju 2018 narasel na 21,9 milijona dolarjev oz. 13 centov na delnico. Prilagojeni dobiček brez enkratnih stroškov pa je narasel na 17 centov na delnico.

Prihodki so v istem času rasli malce počasneje, in sicer s 398,8 milijona dolarjev na 413,9 milijona dolarjev. Analitiki so pričakovali okrog 15 centov prilagojenega dobička na delnico in okrog 409 milijonov dolarjev prihodkov.

New York Times je v prvem četrtletju letos dodal 139.000 novih digitalnih naročnikov. Prihodki od digitalnih naročnin so narasli za 25,8 odstotka na 95,4 milijona dolarjev. Zaradi spreminjanja navad potrošnikov, ki se umikajo od tiskanih izdaj, New York Times več vlaga v digitalne izdaje.

Kljub temu so prihodki od digitalnih oglasov v letu dni nazadovali za šest odstotkov na 46,7 milijona dolarjev. Delnice New York Timesa so se še pred začetkom borznega obratovanja danes podražile za pet odstotkov na 24,10 dolarja, nekaj ur kasneje pa spet padle za skoraj pet odstotkov na 21,90 dolarja.