V malce višjih stopnjah opreme bo i20 tako zdaj že serijsko opremljen z različnimi pripomočki, ki bi jih v letu 2018 tudi v tako majhnih avtomobilih že pričakovali; denimo s samodejnim zaviranjem v sili, opozorilom pred zapuščanjem voznega pasu, samodejnim preklapljanjem med dolgimi in kratkimi lučmi, prepoznavanjem utrujenosti voznika… Vsi motorji bodo zdaj opremljeni s funkcijo start&stop, na voljo pa bosta dva bencinska s skupno štirimi močmi – litrski trivaljni turbo bo imel 100 ali 120 KM (73 ali 88 kW), 1,2-litrski štirivaljni atmosferski pa 75 ali 84 KM (55 ali 62 kW).
Prenovljeni i20
Hyundai je svojemu malemu avtomobilu i20 namenil prenovo. Ta se na zunaj najbolj pozna pri novi maski motorja, malce spremenjenem zadku in možnosti izbire strehe v drugi barvi kot preostala karoserija, v primerjavi z obstoječim modelom pa bo bolj pisana tudi ponudba različnih asistenčnih sistemov.