Žal smo ljudstvo knjige bolj po takih načelnih trditvah kot po konkretnih dejanjih, recimo po kupovanju knjig. Tako kaže sprotna bilanca založnikov, pa tudi število izvodov, ki zadostuje, da imamo neko knjigo za uspešnico. Staro pravilo je nedvoumno: uspešnica je knjiga, ki jo v desetih letih po izidu kupi odstotek prebivalstva države, kjer je izšla. V Sloveniji sta temu od leta 1991 zadostili le dve knjigi domačega leposlovja in ne prav veliko drugih.

Na naših tleh se je povsem izgubila vizija knjige kot darila, ki so jo ob tem praznovanju uveljavili tisti, ki so z n

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.