Med naprednimi tehnologijami so tudi prilagodljivi tempomat, sistem prilagodljivih sprednjih žarometov, aktivna pomoč pri parkiranju, projekcijski zaslon in pomoč krmiljenja pri izogibanju, kar je novost v segmentu, ki vozniku pomaga, da obvozi ustavljena ali počasnejša vozila in prepreči nalet. Del pogonskih sklopov sta tudi izpopolnjeni različici 1-litrskega bencinskega motorja ecoboost (ta je sicer na voljo s 85, 100 ali 125 konjev moči) in novega 1,5-litrskega ecoboosta z izklopom valja (150 in 182 KM).

Na voljo je tudi inteligentni 8-stopenjski samodejni menjalnik, ki prestavljanje prilagaja slogu vožnje. »Novi focus predstavlja vrhunec tehnologije v svojem segmentu. Priložnost za razvoj novega avtomobila se ne ponudi prav pogosto. Zagrabili smo jo z obema rokama in na trg pošiljamo najboljši srednje velik družinski avto, ki je hkrati cenovno dostopen,« je dejal Joe Bakaj, podpredsednik za razvoj vozil pri Fordu Evropa.

Focus bo na voljo kot petvratna kombilimuzina in karavan, na nekaterih trgih pa tudi v izvedbi s štirimi vrati. Kot prvo vozilo bo temeljil na Fordovi novi platformi C2, zasnovani za večjo varnost v primeru trčenja, prostornejšo notranjost in izboljšanje aerodinamike za najmanjšo porabo goriva doslej. Od prve generacije focusa leta 1998 so v Evropi prodali skoraj sedem milijonov vozil, po vsem svetu pa več kot 16 milijonov. Novi focus bo med kupce predvidoma zapeljal jeseni.