Ministrstvo je spremenilo razpise, osnovni inštrument sofinanciranja žive umetniške ustvarjalnosti, v loterijo: enkrat dobijo eni, drugič drugi. Prijavite se naslednjič, mogoče vam bo uspelo. Ali se ob tem vprašajo, kakšne širše kulturne in družbene posledice ima tovrstno igračkanje z umetniškimi akterji?

Vzemimo na primer položaj festivalov sodobnih uprizoritvenih umetnosti. V prvih dveh desetletjih po osamosvojitvi so se v Sloveniji vzpostavili štirje profilirani mednarodni festivali: Exodos se je usmerjal k progresivni produkciji mednarodno afirmiranih avtorjev

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.